IT პროცესების მოწყობა

რას გთავაზობთ

ITIL არის მსოფლიოში ფართოდ გავრცელებული საკეთესო პრაქტიკების ერთობლიობა, რომლის საშუალებით შესაძლებელია ორგანიზაციაში სტრუქტურულად მოეწყოს Help Desk და დაინერგოს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ყველა ძირითადი პროცესი, როგორიცაა:

  • ინციდენტების მართვა
  • ინფორმაციული და სერვისული მოთხოვნების მართვა
  • პრობლემების მართვა
  • ცვლილებების კონტროლი
  • კონფიგურაციის მართვა
  • სერვისების კატალოგის მართვა
  • სერვისის დონის შეთანხმებების მართვა

 

პროექტის ფარგლების მოიცავს ორგანიზაციაში ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით არსებული მდგომარეობის შეფასებას და თითოეულ პროცესთან მიმართებაში შემდეგი მნიშვნელოვანი კომპონენტების შემუშავებას:

  • როლებისა და პასუხისმგებლობების გამიჯვნა
  • სამუშაო აღწერილობების შექმნა
  • მარეგულირებელი დოკუმენტების შემუშავება (პოლიტიკა, პროცედურა, სახელმძღვანელო და სხვა მარეგულირებელი დოკუმენტები)
  • პროცესის RACI ცხრილების შემუშავება
  • პროცესის ტექნიკური იმპლემენტაცია
  • პროცესის საკვანძო პარამეტრების (KPI) დადგენა
  • ანგარიშგების პროცესის აწყობა
  • თანამშრომელთა ტრენინგებს ცნობიერების ამაღლების მიმართლებით