კლიენტებთან ურთიერთობის მართვის (CRM) სისტემები დაგეხმარებათ ეფექტიანად მართოთ კლიენტთა მომართვები და აწარმოოთ მომხმარებლის 360°-იანი შეფასება. ასევე, გქონდეთ სწრაფი წვდომა კლიენტთა შესახებ არსებულ ინფორმაციაზე და გაამარტივოთ ცოდნის გაზიარება გუნდებს შორის, წინასწარ განსაზღვროთ მომხმარებელთა საჭიროებები და სწრაფად, ავტომატურად მისცეთ წვდომა ინფორმაციაზე შესაბამის პირს.
CRM-ის საშუალებით შეძლებთ აწარმოოთ KPI-ების სწრაფი მონიტორინგი, ცენტრალიზებულად და გამჭვირვალედ მართოთ კლიენტებთან ურთიერთობა და ხელი შეუწყოთ გაყიდვების და კლიენტების კმაყოფილების ზრდას, ასევე მომსახურების პროცესის გაუმჯობესებას.
პარტნიორები
შეთავაზება
იუჯითი Microsoft Dynamics CRM-ის გაყიდვების ავტომატიზაციის და მარკეტინგის მოდულებს გთავაზობთ, რომლის დახმარებითაც შეძლებთ სრულად მართოთ თქვენი კომპანიის გაყიდვების პროცესი, მარკეტინგული კამპანიები და გააანალიზოთ მათი შედეგები.
Microsoft Dynamics CRM-ის მარკეტინგის მოდულის გამოყენებით შესაძლებელია:
Microsoft Dynamics CRM-ის გაყიდვების მოდულის შესაძლებლობები დაგეხმარებათ მომხმარებელთან მჭიდრო და პერსონიფიცირებული კომუნიკაციის წარმართვაში, რაც ბიზნესის წარმატების აუცილებელი პირობაა.
Microsoft Dynamics CRM-ის გაყიდვების მოდულის გამოყენებით შესაძლებელია:
ჩვენი მომხმარებლები
კლიენტებთან ურთიერთობის მართვა (CRM) განკუთვნილია კერძო და საჯარო სექტორში მოღვაწე იმ ორგანიზაციებისთვის და საწარმოებისთვის, რომლებისთვისაც პრიორიტეტულია კლიენტის მოთხოვნებზე მორგებული სერვისი და გაყიდვების პროცესების ეფექტიანი წარმართვა. ჩვენი მომხმარებლები არიან გაყიდვების (B2B, B2C), სოფლის მეურნეობის, ჯანდაცვის, წარმოების სფეროს კომპანიები და სახელმწიფო დაწესებულებები.