VoIP სატელეფონო სისტემის მხარდაჭერის სერვისი შეიძლება მოიცავდეს VoIP სისტემების ინსტალაციას და კონფიგურაციას, ასევე მიმდინარე მოვლას, პრობლემების აღმოფხვრას და განახლებას. სერვისის პროვაიდერს ასევე შეუძლია შესთავაზოს ტრენინგი და მომხმარებლის მხარდაჭერა, რათა დაეხმაროს ბიზნესებსა და ინდივიდებს გაიგონ, როგორ გამოიყენონ სისტემა ეფექტურად.
შეთავაზება
VoIP სატელეფონო სისტემის მხარდაჭერის სერვისები მოიცავს სისტემის ფუნქციონირების სტაბილურობასა და საიმედოობის უზრუნველყოფას, სატელეფონო სისტემით სარგებლობის პოლიტიკების შედგენას, დანერგვას და მხარდაჭერას, სატელეფონო სისტემის მართვას და მარეგულირებელ მოთხოვნებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფას.
VoIP სატელეფონო სისტემის მხარდაჭერის სერვისის ფარგლებში ჩვენი გუნდი გთავაზობთ, ასევე, ისეთი ფუნქციებით სარგებლობას, როგორიცაა ზარის გადამისამართება, საუბრების ჩაწერა, სატელეფონო ზარების რიგების მართვა, რეპორტინგი, ხმოვანი ფოსტა და კონფერენცია.
ჩვენი მომხმარებლები
ჩვენი კლიენტები არიან მცირე, საშუალო და დიდი ბიზნეს კომპანიები, რომელთა ბიზნეს პროცესები მნიშვნელოვნად დაკავშირებულია ინფორმაციული ტექნოლოგიების უხარვეზოდ მუშაობასთან და IT პროცესების უსაფრთხოებასთან. VoIP სატელეფონო სისტემის მხარდაჭერის სერვისი განკუთვნილია ორგანიზაციებისთვის, რომელთა ბიზნეს საქმიანობის წარმატება ინფორმაციური ტექნოლოგიების გამართულ მუშაობაზეა დამოკიდებული და რომლებიც კომუნიკაციისთვის VoIP ტექნოლოგიას იყენებენ.